Swedlock Norge As

Swedlock har utviklet smarte låssystemer for samfunnets aktører i mer enn 15 år. Vår digitale plattform gir samfunnskritiske etater som hjemmetjeneste, redningstjenester, infrastrukturbedrifter og renovasjonsselskaper en og samme smarte nøkkel til alle funksjoner. Det er en løsning som sparer både tid og penger, og som øker sikkerheten. Swedlock utvikler, produserer, markedsfører, installerer, driver og drifter passasjesystem for offentlige virksomheter. Når forskjellige virksomheter deler det samme låsesystemet, blir fordelene enda tydeligere. Swedlocks løsning oppfyller alle høye krav til sikkerhet, tilgjengelighet og brukervennlighet. Hovedkontoret holder til i Halmstad med rundt 60 ansatte innen produksjon, installasjon, økonomi, salg og markedsføring, og er ansvarlig for utvikling av mekanikk, elektronikk og programvare. Siden vi har full kontroll over hele kjeden, kan vi jobbe tett på kunden og fange opp ønsker og synspunkter for å tilpasse løsningen til spesielle behov. Vi har levert over 100.000 låsenheter til mer enn 80 kommuner og infrastrukturselskaper over hele Skandinavia.

Alf Nyvoll
KAM kommune