Bulldog Protective Workwear AS

Bulldog Workwear ble etablert i 2002 og har siden den gang vært lokalisert i Ølen. Vi var opprinnelig et innkjøpsfirma for eierne som etablerte selskapet. I dag er vi en uavhengig produsent av arbeidstøy og personlig verneutstyr. Vi selger våre produkt via forhandlere over hele landet. Vi produserer våre egen merkevare på ulike fabrikker i Asia, men gjør design, produktkontroll og sertifisering selv. Vi legger stor vekt på oppfølging av leverandører, spesielt med tanke på kvaliteten på produktene, men også fordi vi har stort fokus på gode arbeidsforhold og etiske standarder. Bulldog Protective Workwear er en liten men fleksibel leverandør. Vi skal levere produkt i solid industrikvalitet, men til fornuftige priser. Vi fokuserer nå på markedsområdene landbasert industri, bygg-og anlegg og havbrukssektoren. Vi er i tillegg importør og distributør av flere andre merker. Panther vernesko fra Italia, Garsport vernesko fra Italia, Bell Apparel spesielproduter for energibransjen og Dikamar støvler.

Erik Krogstad
Daglig Leder