- Helt utrolig

19.03.2013
Great Place to Work kåret i går Appex til Norges 5. beste arbeidsplass i kategorien 20-50 ansatte.
Appex ble etablert i 2010 av gründerne Tore Fremmersvik og Tore Solberg. Selskapet er lokalisert i Haugesund, har 24 ansatte og omsetningen i 2013 blir omtrent 28 millioner kroner. Appex produserer og forvalter digitale løsninger for store og små bedrifter i hele Norge.

- Vi har lenge fulgt med på Great Place to Work og studert hva som kjennetegner de beste arbeidsplassene. Modellen og verdisettet er helt i tråd med hvordan vi selv tenker – at en god arbeidsplass er et sted hvor du føler fellesskap, har tillit til de menneskene du arbeider med og er stolt over det arbeidet du gjør, sier Tore Fremmersvik, daglig leder i Appex.

Appex har hatt et mål om å komme inn på listen over de ti beste arbeidsplassene i Norge og har jobbet målrettet med utvikling og gjennomføring av The Appex Way, vårt eget konsept for kulturbygging.

- Når vi for to år siden fikk muligheten til å starte et nytt IT-selskap har vi egentlig bare ventet på å vokse til over 20 ansatte slik at vi kunne melde oss på konkurransen. Å bli kåret til den 5. beste arbeidsplassen i Norge allerede første året vi er med er helt utrolig og veldig inspirerende!

I tillegg til å være en solid tillitserklæring fra våre ansatte forplikter dette også selskapet til å ivareta og videreutvikle det unike miljøet og kulturen vi har i Appex.

- Vi skal derfor være nysgjerrige på hva de foran oss på listen har gjort og ta lærdom av dem slik at vi kan bli enda bedre, avslutter Fremmersvik.