Skal bli best i Norge

09.12.2010
Toyota-sjefen i Haugesund har høye ambisjoner. Han vil bli best i Norge på Facebook..

Vi skal bli best i Norge innen vår bransje på Facebook.Vi har allerede over 500 medlemmer i vår Facebook-gruppe, og flere skal det bli, sier daglig leder ved Toyota Haugesund, Leif Gunnar Rørvik .

Uttalelsen viser klart trenden innenfor mediebruk i Norge. Fra å være en privat ”mingleplass” er Facebook i ferd med å bli en uttalt del av våre medlemsbedrifters markedsstrategi.
Når det gjelder aksept for at de ansatte bruker tid på Facebook, ser en også en dreining mot at bedriften oppfatter de ansatte som en ressurs på dette området.