Konferanser & møteplasser

27. september:   Leder & HR dagen
08. november:   ByggArena
14. mars 2025:   Haugalandskonferansen

- for flere eventer, se aktivitetskalenderen her.

Våre Møteplasser

Næringsforeningens viktigste oppgave er å ivareta næringslivets interesser, og å jobbe for og med  næringslivet i regionen. Det gjør vi bl.a gjennom å tilby en rekke ulike faglige arrangementer i løpet av året.  Arrangementene varierer i både størrelse/varighet og i innhold.

I tillegg til å løfte kunnskap, kompetanse og inspirasjon, er møteplassene en viktig nettverksarena. Her treffes potensielle kunder, leverandører og samarbeidspartnere til nyttig nettverksbygging!

Flere av Næringsforeningens møteplasser er faste konsepter.  I tillegg inviteres det til ulike kurs og møter, som alle er tilpasset næringslivets behov og ønsker.
Som  medlem, får du gode medlemsrabatter på samtlige arrangementer. Du får tilsendt invitasjon på mail.

Vi jobber kontinuerlig med godt innhold og nyttige konsepter. Har du tips eller ønsker, må du gjerne ta kontakt med oss!

Vi ser fram til å ønske deg velkommen på små og store arrangementer.
Her kan du lese mer om våre møteplasser:

PLUSS Frokost

Kurs som arrangeres i samarbeid med medlemsbedrifter eller andre. Kurset starter, som tittelen indikerer, om morgenen, og er en effektiv måte å oppdatere seg på. Her tar en for seg emner som offentlig anskaffelse, endringer i lovverk, HMS-tiltak og annet. Kursvarighet to timer, samt frokost i forkant av kurset.

Haugalandskonferansen

Haugalandskonferansen er årets happening for næringslivet i vår region. Her treffer du over 500 beslutningstagere fra næringsliv og offentlig virksomhet. For uten et faglig og inspirerende program, er også konferansen kjent for den tilhørende festmiddagen samme kveld med prisutdeling, god mat og høy partyfaktor!

Leder & HR-dagen

Leder & HR Dagen er an  Næringsforeningens største konferanser. Denne konferansen er et resultat av at Personalforum la ned sin virksomhet og ble en ressursgruppe hos NH i år 2012. Konferansen arrangeres 1 gang i året – og har fått svært god mottakelse.  Konferansen avvikles i mai hvert år. Målgruppe er alle som jobber med folk, altså HR sjefer, avdelingsledere og daglige ledere i vår region.

B2B connect

B2B connect er Næringsforeningens nyeste konsept - en serie med arrangement hvor medlemsbedrifter får presenterese bedriften eller produkt på scenen i max 3 minutt!

Markedsføringsdagen

Markedsføringsdagen er årets happening for alle som jobber med markedsføring. Konferansen arrangeres i september hvert år.

Fokus vil ligge på de nye kommunikative trender, og veivalg bedriftene skal gjøre i forbindelse med markedsplanene som i de fleste tilfeller legges i løpet av høsten.

ByggArena

ByggArena er regionens største møteplass for bygg-, anleggs- og eiendomsbransjen. Konferansen samler årlig rundt 200 deltakere.

Konferansedeltakere, utstillere og flinke foredragsholdere samles for en faglig og nettverksbyggende dag som avsluttes med et forrykende kjekt after party.

Top Image

Få informasjon om våre møteplasser i innboksen!

Ikke gå glipp av et arrangement! Meld deg på vårt nyhetsbrev.
Meld deg på her!