- Gleder oss til samarbeidet

13.10.2017
- Vi gleder oss til å samarbeide med Næringsforeningen, sier Tor Arne Egeland i Level Personal. Hvorfor?
Level Personal blir ny samarbeidspartner i et av Næringsforeningens faste og populære konsepter, Leder- og HR-Dagen. En årlig konferanse som setter ledelse og i særdeleshet HR-ledelse i fokus.

- Dette er et viktig arrangement som vi vil støtte opp under, fordi det setter aktuelle problemstillinger i arbeidslivet i fokus, sier Egeland. Han synes det er positivt å kunne samarbeide med en seriøs aktør som Næringsforeningen, og tror samarbeidet vil skape en typisk vinn-vinn situasjon.

Prosjektleder Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen gleder seg til samarbeidet og er klar på at Level Personal vil være en viktig bidragsyter som med sin kompetanse og innsikt i markedet kan gjøre Leder- og HR-Dagen til et enda bedre arrangement.

Level Personal leverer HR-tjenester, med rekruttering av ledere og utleie av prosjektpersonell som sine spesialfelt. I visjonen heter det «Vi fører de rette menneskene sammen!», og målet er å utrette noe verdifullt for bedrifter, ledere og ansatte. Selskapet ble etablert i april 2016 og er en del av Level Group, med Trygve Seglem og Helge Stava som hovedaksjonærer. Siden det har virksomheten økt kraftig, og de ligger godt an til et positivt resultat i sitt første fulle driftsår.

Level Personal har kontor i Haugesund sentrum, men sammen med resten av gruppen flytter de snart inn i det tidligere Byggmakker-bygget, helt sør i Karmsundgata.