- Godt fornøyd med utviklingen

12.04.2012
Næringsforeningen inviterer til generalforsamling hos Gassco førstkommende torsdag. Styreleder Rolf L. Sjursen er godt fornøyd med utviklingen i foreningen.
- Vi har sterk vekst både i antall nye medlemmer, aktivitetsnivå og økonomi, og Næringsforeningen er blitt en viktig aktør i det regionale bildet, sier Sjursen, som går inn i sitt tolvte år som HN-leder. Av årsberetningen går det fram at medlemsantallet i HN økte med 75 bedrifter i 2011, noe som er rekord for ett enkelt år. Foreningen har et godt økonomisk fundament for fortsatt vekst, og styret ser positivt på framtidsutsiktene. Under generalforsamlingen vil det bli lagt fram forslag til vedtektsendringer om bl.a. antall styrerepresentanter, valgkomiteens arbeidsform-og oppgaver og utvalg og komiteer. Etter selve årsmøtet vil personalsjef Ingolf Voll i Gassco orientere om aktiviteten ved den betydningsfulle bedriften på Bygnes. Her finner du vedleggene til Generalforsamlingen: https://nforeningen.no/node/148693     Påmelding : bernt@hninfo.no