- Ikke vanskelig å si ja

13.02.2015
- Et nyttig arrangement og en flott nettverksarena, sier Sigmund Fosse i  AOF Haugaland. Organisasjonen  blir ny hovedsamarbeidspartner for HR-Dagen.
AOF Haugaland overtar stafettpinnen etter Deloitte, og har inngått en treårig samarbeidsavtale med  Næringsforeningen om HR-Dagen- et arrangement rettet mot "folk som jobber med folk".

- For oss som utdanningsinstitusjon rettet mot bedrifter er dette et konsept som treffer målgruppen veldig bra. Vi har fulgt utviklingen av HR-Dagen og er veldig tilfreds med både innhold, form og gjennomføring. Det var derfor ikke vanskelig å si ja til å være hovedsamarbeidspartner når henvendelsen kom, sier Fosse.

HR-dagen ble i fjor arrangert for andre gang og samlet 230 deltakere fra Haugalandet og Sunnhordland. I år går arrangementet av stabelen 7. mai, og prosjektleder Ingeline Kaldestad venter like mange denne gang.

- Tilbakemeldingene etter fjorårets arrangement var overveldende, og vi tror årets program vil være minst like interessant.

Vi har hentet dyktige foredragsholdere fra nært og fjernt, som vil dekke et bredt spekter av tema som folk som jobber med personal- og organisasjonsutvikling vil ha  nytte av, sier Kaldestad.

Program og påmelding her:

Hun leder prosjektet, og har med seg en kompetent arbeidsgruppe bestående av Odd Mangor Einarsen (Gassco), Anne Britt Gjøsæther (Imenco) og Ellen Myklebust (Coop Haugaland).