- Merker forventningspresset

27.02.2015
- Det vi gjorde for tre år siden holder ikke nå. Vi merker forventningspresset, sier HN-lederne ei uke før Haugalandskonferansen.
Mye armer og bein, men HN-teamet har kontrollen, skal vi tro Egil Severeide og Bernt Jæger.

De jobber på spreng med å få de siste detaljer på plass, og har fredet seg selv hele neste uken for å kunne ha fullt fokus på Haugalandskonferansen 2015.

Den største ever! 650 deltakere.

- Vi har satt oss en tøff målsetning om å toppe fjorårets gode tilbakemelding fra publikum. For å lykkes med det, må alt klaffe, sier Bernt Jæger, som er prosjektleder for konferansen.

Han mener å ha god kontroll på både innhold og teknikk en uke før det braker løs.

- Vi har jo gjort dette noen ganger nå, men det er mange detaljer å passe på, så vi senker ikke «guarden» før etter festmiddagen, sier  Jæger

Responsen fra publikum på Haugalandskonferansens innhold har vært svært god. Konferansen ble fulltegnet allerede i januar, og det ble opprettet  venteliste.

Den er gradvis blitt lengre, men det kommer en avmelding i ny og ne, og det hjelper folk som står først på ventelisten.

-Vi merker forventningspresset, sier HN-direktør Egil Severeide. - Vi ser at lista legges høyere for hvert år, og at det vi gjorde for tre år siden er gammeldags i dag. Både teknisk, logistikkmessig og innholdsmessig ser vi en betydelig forbedring år for år.

- Hva gleder du deg mest til?

-Å stå på scenen foran så mye folk!. Det gir et  kick uten sidestykke. Så ser jeg fram til å nyte foredragene og møte masse hyggelige og spennende folk. For ikke å glemme følelsen senere på kvelden, når vi kan senke skuldrene og forhåpentligvis se tilbake på en uforglemmelig dag på Scandic Maritim, sier Severeide.

Her kan du se hvem som har sikret seg plass til årets konferanse

Les også:

Keegan til Haugalandskonferansen