- Skap bedre innhold!

05.08.2015
Kreativ leder i Starcom, Sindre Holme, mener vi må slutte å snakke om content og heller begynne å snakke om kvalitet.
Innholdsmarkedsføring, eller content marketing, er et av de mest brukte ordene innen markedsføring de siste årene og skal være en sekkebetegnelse for det å satse på innhold i egne kanaler.

- Nå som vi har blitt enige om at innhold er viktig, er det ikke på tide å starte diskusjonen om hva som er godt innhold? Hvor mye av folks tid og oppmerksomhet kan du forvente å få med content marketing, når nær sagt alle tar i bruk det samme tankesettet og virkemiddelet? Konsekvensen er at det ikke lenger er nok å lage relevant innhold. Du må skape noe unikt. Sterkt innhold, topp kvalitet.

- Er markedssjefer kompetente til å holde på med innholdsmarkedsføring? Er de i stand til å bekle rollen som redaktør for innhold? Flere steder er de ikke det og dette kan mange ganger være elefanten i rommet, sier Holme til HNINFO.

Holme kommer til Haugesund for å snakke om content marketing på godt og vondt under MF-dagen fredag 25. september.

Det er pr 5. august bare 30 plasser igjen til MF-dagen - så husk å kjøpe din billett i dag!

Programmet og påmelding finner du her: https://nforeningen.no/events/event/markedsforingsdagen-2015/