- Vil bli ledende i Norden

16.06.2016
Målet er Norden. Frank Vikingstad og Sysco etablerer kontorer i både Sverige og Danmark.
Siden oppstarten i 2004 har IT-firmaet Sysco vokst seg store. Gode markedsutsikter gjør nå at det lokale IT-firmaet satser tungt på det nordiske markedet og etablerer kontorer i både Danmark og Sverige.

– Vi er allerede godt igang med etableringen av kontorene i København og i Stockholm og har stor tro på forstatt vekst de neste årene.  Med disse etableringene tar SYSCO full sats i forhold til å nå målsettingen om å bli en markedsledende nordisk IT leverandør innen sine to hovedområder, sier administrerende direktør i Sysco, Frank Vikingstad til hnytt.no

Firmaet som omsatte for 162 millioner kroner i 2015 ligger godt an til å nå årets målsetning på 180 millioner kroner.  Målet er imidlertid å tredoble omsetningen de neste årene.

– Veksten er en del av den langsiktige strategien og vi håper å omsette for over en halv milliard innen 2020.

Les mer her