19. sept: Styrestall Tema: Strategi

23.11.2011
Næringslivet i regionen er inne i et generasjonsskifte. Det stiller krav til ledere og styrerepresentanter. Alle ønsker et nettverk av samarbeids- og sparringpartnere som kan gi bedriftene økt slagkraft i et krevende marked. HN skal bidra til å etablere samhandlingsarenaer for utvikling av et variert og konkurransedyktig næringsliv. Styrestall Haugalandet er en slik arena. Vi ønsker å tilby bedrifter som leter etter eksterne styrerepresentater et bredt utvalg av kandidater. I tillegg ønsker vi å bidra til at medlemmer av vår styrestall, ledere og andre i vårt kontaktnett får økt kompetanse.

Tid/ Sted: Onsdag 19. sept. fra kl.18.00 til kl.21.00 hos Haugaland Kraft / Kantinen

Tema: Strategi

Bjørn Bugge,tidligere rektor ved BI Stavanger, vil ha foredrag om hvordan styret bør jobbe med selskapsstrategien for å utvikle bedriften, og hvordan tilrettelegge for en god strategiprosess.

Caroline Stensland, leder ved Maritime Colours, vil presentere hvordan en fra en leders side jobber frem et godt beslutningsgrunnlag for styre, og hvordan jobbe for å lykkes med gjennomføringen av valgt strategi.

Pris for deltakelse er  kr 300,- pr pers. (medlemmer av HN, Styrestall og Kvinnovasjon).
For ikke-medlemmer kr 600,-.
Påmeldingsfrist : Fredag 17. september
Påmelding: https://rrsenter.wufoo.com/forms/styrestallstyrekurs/