19. sept: U-39- Møt lederne fra Westcon og Hydal.

29.04.2013
Tid / Sted : Torsdag 19. september kl.19.30 i Festivitetens foaje.
[[wysiwyg_imageupload:139:height=53,width=84]]

Min historie

Øystein Matre deler sin historie om den eventyrlige utviklingen for Ølensbedriften

Westcon`s administrerende direktør leder en bedrift med en omsetning på kr 4 mrd, og han sysselsetter over 1500 mennesker - i Ølen! Bedriften har i lengre tid levert sterke resultater, men også opplevet uforutsette hendelser og store medieoppslagHvordan er det å lede en stor bedrift som Westcon, og hvilke tips vil han gi fremtidens ledere?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“Fra gråstein til gull”

Han  våget å satse!

Sommeren 2003 overtok han Hydro-bedriften Hydal as som slet med underskudd. Siden den gang  er omsetningen mer enn doblet, med gode driftsmarginer. Karlsen kjøpte i tillegg Extrusion Tools og Hytrans  fra Hydro og snudde  tidligere underskudd til overskudd. Hør den spennende historien om hvordan denne gründeren snudde opp ned på disse bedriftene, og hva han mener skal til for å lykkes!

[[wysiwyg_imageupload:140:height=417,width=267]]

Pris: Kr.390,- for HN medlemmer, Kr. 690,- ikke medl, og inkluderer tapas buffet og drikkebong.
Festiviteten har alle rettigheter, og det er satt av rikelig tid til nettverksbygging.
Nb! Kun for deg som er under 40 år.
Påmelding: https://rrsenter.wufoo.com/forms/u39/

Hva er U-39? U-39  et eget møtefora for ledere og mellomledere under 40 år  Hensikten med det nye konseptet er å gi faglig input, og bygge nettverk mellom unge ledere som er i samme situasjon.En må ikke nødvendigvis være leder i dag for å bli med på arrangementene, men en bør ha ambisjoner om å utøve ledelse i fremtiden.

U-39 er allerede etablert med egen gruppe på Facebook, der aktuelle kan søke plass i gruppen: https://www.facebook.com/#!/groups/319142848147005/

Hovedsamarbeidspartner for U-39 er Accpron

[[wysiwyg_imageupload:52:height=65,width=227]]