25. april: Lunsjmøte Deco: Paul Chaffey "10 teser om kunnskapsledelse"

10.04.2012

Lunsjmøte på Decosenteret  - Paul Chaffey " 10 teser om kunnskapsledelse"

Når: Onsdag 25. april kl. 11.00 til kl. 13.00 inklusive enkel lunsj. Er ledelse av kunnskapsmedarbeidere annerledes enn andre former for ledelse? Er kunnskapsarbeidere mer motivert enn andre? Er det slik at medarbeidere i kunnskapsvirksomheter i større grad klarer seg selv og ikke trenger ledere? Og hva gjør vi med primadonnaene i organisasjonene våre?
Foredraget vil reflektere rundt disse spørsmålene, og hvordan dette påvirker handlingsrommet en leder har for å utøve ledelse.

Paul Chaffey
er administrerende direktør for Abelia, foreningen for kunnskaps- og teknologibedrifter i NHO.   Paul Chaffey har tidligere vært stortingsrepresentant og hatt lederjobber i Statoil. Han har også vært styremedlem ved Universitetet i Oslo, og er i dag blant annet styremedlem ved Stavanger Center of Innovation Research.

Pris medlemmer kr 300,-, ikke medlemmer kr 600,-

Påmelding: https://rrsenter.wufoo.com/forms/lunsjmate/