8. mars: Næringscafe - Sjef i eget liv. Fulltegnet. Venteliste

13.11.2012
Tid / Sted: Fredag 8. mars fra kl.12.00 til kl.13.30 . På Høvleriet i Bodegaen (2etg)

Sjef i eget liv

Hvordan kan vi best mulig takle all verdens stress, press og omstillinger? Hvordan unngå at bekymringer styrer hverdagen? Hvordan blir vi sjef i eget liv?   Med humoristisk vri og glimt i øyet gir  Ingvard Wilhelmsen oss et tankevekkende og motiverende foredrag, som setter både vårt  hverdagsliv og yrkesliv i perspektiv.       Ingvard Wilhelmsen er professor ved Institutt for indremedisin ved Universitetet i Bergen, og er spesialist i indremedisin og psykiatri. Han har i tillegg skrevet flere kritikerroste bøker om bl.a tankens makt. Ingvard Wilhelmsen er for øvrig mannen bak verdens første klinikk for hypokondere! Gled deg, vi garanterer at du får litt å tenke på!     Pris : Kr 450,- pr pers. inklusive varm lunsj. Ikke-medlemmer kr 700,- Påmeldingsfrist : Onsdag 6. mars Påmelding:https://rrsenter.wufoo.com/forms/naringscafe/ Hovedsamarbeidspartner Næringscafe er Coop Haugaland       [[wysiwyg_imageupload:91:height=78,width=298]]