Årets Lufthavn i Norge!

29.04.2013
Haugesund Lufthavn Karmøy er av reiselivsportalen boarding.no kåret til Årets Lufthavn i Norge
Nyhetsportalen for reiseliv og luftfart, boarding.no, melder at Haugesund lufthavn Karmøy er kåret til Årets lufthavn av NRL (Nasjonale, regionale og lokale lufthavner) i Avinor, skriver havis.no

–Dette er en flott anerkjennelse av det arbeidet som blir gjort ved lufthavnen, og vi deler en stor del av æren for dette med innbyggerne i regionen. De har sluttet opp om lufthavnen og benyttet det store rutetilbudet, sier lufthavnsjef Tore Lillenes til boarding.no.

Årets lufthavn kåres ut fra ulike målepunkter, som blant annet omfatter trafikkvekst, kommersielle inntekter, resultat og sykefravær.

–De ansatte ved lufthavnen, både i Avinor-systemet og andre har gjort en stor innsats for å gi et godt tilbud til de reisende. Vi har en utfordring i at lufthavnen er liten i forhold til den trafikkveksten vi har hatt. At vi likevel klarer å gi de reisende en god opplevelse er viktig for oss, sier Lillenes

Les mer her: