Bjørn møtte Kong Harald

09.06.2009
Sjekk dette bildet. Det viser industrileder Bjørn Apeland fra Tysvær i samtale med selveste Kongen på Markedssamarbeidet Haugesundregionens stand på NorShipping-messen på Lillestrøm.

Markedsamarbeidet Haugesundregionen (tidligere Markedsamarbeidet Karmsund Havn) er fra i år en del av HaugesundRegionens Næringsforening.
Fra Markesamarbeidet deltok følgende på felles stand:
Steinsvik AS, Imenco AS, VestJet AS, Vessnes Elektro AS, Olaussen Metall As og Apotek1.
Markedsamarbeidet består av en rekke firma som sammen deltar på messer, besøker messer samt arbeider for bedre markedsføring enten alene eller i fellesskap. Bedriftene har tidligere deltatt på flere messer. To av medlemmene skal senere deltat på Aqua Nor i Trondheim. Gruppen besøker også messer for å få nye kontakter og høste erfaringer.

Grunnen til det konglige besøket er at bedriftene er alle rettet mot det maritime miljø. Den maritime klynge i vår region er sterk og blir lagt merke til utenfor vår region