Blir leder i Turnforeningen

29.06.2012
Kjersti Skogland Urrang går inn i nyopprettet stilling som daglig leder i Haugesund Turnforening. Hun har nå jobbet hos Madsen & Brekke og starter sitt nye virke 1. august
Haugesund Turnforening er distriktets største idrettsforening med sine 2300 medlemmer, og landets nest største turnforening.

Kjersti gleder seg stort til å være med å videreutvikle foreningen, og er allerede i gang med å sette seg inn i aktiviteter og planer.

Hun og søstrene Hege, Tove Helen og Ida Birgitte ble intervjuet i Jobb & Næring for halvannet år tilbake og da fortalte Kjersti om sin yrkesbakgrunn:

Jobbet i Skogland i 20 år – de siste 10 i ledelsen, også styremedlem siste fem år.

o Administrasjonssjef i MMC Skogland o Økonomiutdannet o Verv – bl.a : Nestleder i kuldebransjens egen organisasjon VKE (foreningen for Ventilasjon, Kulde, Energi).

Styremedlem i Norsk Teknologi, landsforening i NHO. Representant i NHOs generalforsamling.

Engasjert i forskjellige lokale prosjekter – bl.a. i prosjektet som jobber med omdømmebygging og rekruttering for Haugesund-regionen. Medlem i styringsgruppen.

Vi ønsker Kjersti lykke til i Haugesund Turnforening.

[[wysiwyg_imageupload:71:height=357,width=344]]