Bouvet på flyttefot

24.08.2012
Det blir en hektisk helg for de ansatte i Bouvet Haugesund; 10 års jubileum, flytting og besøk av 200 kolleger. Alt skjer på en og samme helg
Denne helgen flytter Bouvet inn i nye lokaler i Opelbygget. Et stort nok prosjekt i seg selv skulle en tro, men helgen innbefatter langt mer enn dette. En båt med 200 kolleger fra andre byer kommer nemlig på besøk i anledning 10 års jubileet til Bouvet. Gjestene skal blant annet på Staalehuset, og oppleve Vamp live.

Ideen med å invitere kolleger dukket opp under Destinasjonsselskapets ambassadørtreff for drøyt ett år siden sier Tiina Vormestrand. Bouvet Norge tente på opplegget som ble foreslått, og datoen satt. Bouvet Haugesund var et av firmaene som vant pris for dette under Destinasjonsselskapets ambassadørsamling på onsdag.

Daglig leder Johannes Stavland var den første ansatte i Haugesund for 10 år siden, og kan fortelle om en rivende utvikling for selskapet, som har hatt en vekst på mellom 16 og 20% hvert eneste år. Da hninfo besøkte bedriften, var han da også oppglødd over at Bouvet Haugesund skulle skrive sin største enkeltkontrakt noensinne samme dag. Altså, alt på en helg.