Du må vinne øyeblikkene på nett!

21.05.2015
MF-dag aktuelle Kristin Ellingsen fra Google mener bedriftene vinner på å være på nett hele tiden
Stadig flere kunder gjør sine innkjøp av varer og tjenester på nett. Samtidig øker antall tilbydere og kampen om oppmerksomheten på nett er mer krevende enn noen gang.

Søkemotorsmarkedsføring (SEM) handler om å være tilgjengelig for relevante kunder hver dag gjennom hele året.  Tradisjonelle kampanjer byttes ut med "always-on" og åpningstider erstattes av døgnåpne nettbutikker.

Det er kunden som står i sentrum og Google fungerer som tilrettelegger via sin rolle. Kristin A. Ellingsen fra Google Norge mener mange bedrifter har mye å hente på å alltid være på, alltid relevant og alltid optimalisert. "Det handler om å være tilstede på de digitale flatene kundene befinner seg, og vinne øyeblikkene som teller på nett" sier Ellingsen til hninfo.no

Kristin A. Ellingsen en av flere foredragsholderne under årets Markedsføringsdag, fredag 25. september. Her kan du se resten av programmet og melde deg på konferansen.

Les også:

Alle vil tilbake til MF dagen

Utsolgt premiere i 2014

 

 
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 SR-bank
Hydro
Eurojuris Haugesund