Eurojuris ekspanderer til Karmøy

09.05.2011
Advokatfirmaet Eurojuris Haugesund AS overtar advokat Olav Munkejords eksisterende advokatpraksis i Åkrehamn og ekspanderer dermed til nabokommunen Karmøy.

Eurojuris, som er en av HNs medspillere og som vi har avtale med om gratis jushjelp for våre medlemmer, er Haugalandets største advokatfirma med kontorer i nyoppussede og moderne lokaler Haraldsgt. 90, Haugesund (tidligere Karmsund tingretts lokaler).

- Vi er medlemmer av det integrerte advokatsamarbeidet Eurojuris Norge AS, som er inne i en sterk vekstfase. Her samarbeider vi med tilsvarende advokatfirma over hele Norge, i tillegg til at vi er tilknyttet ca. 5000 kolleger i Eurojuris-firma over hele Europa.

Firmaet har gjennomgått betydelige organisatoriske endringer, med sterk og bevisst vekst de siste årene. Vi teller i dag 9 advokater/advokatfullmektiger og betjener hele det person- og forretningsjuridiske markedet.

Som ledd i vår lokale strategi har vi besluttet å ekspandere ytterligere ved å åpne avdelingskontor i Åkrehamn like over sommerferien. Vi anser Karmøy som et svært attraktivt marked og etableringen gjennomføres ved at vi overtar advokat Olav Munkejords eksisterende advokatpraksis, samtidig som vi utvider med ytterligere 1-2 advokater for fulltids betjening av kontoret.

Kontoret skal fortsatt rette seg mot og styrke satsingen mot det lokale personmarkedet i tillegg til at vi vil gjennomføre en betydelig styrking av vår innsats mot næringsmarkedet i Karmøy, skriver firmaet i en pressemelding