Flytter og skifter navn

22.06.2010
Haugesund Event har flyttet til Husøy og skifter navn til KTM group & meeting. Grete Martens blir daglig leder og Kåre Terje Mesøy blir 100 prosent eier av selskapet han før var hovedaksjonær i.

Kopervik-mannen med basis i shipping og terminaldrift har også satset mye på reiseliv. Etter at Bjørn O. Leite solgte seg ut av selskapet tidligere i år (40 %), sitter Kåre Terje Mesøy med full kontroll i det "nyrenoverte" reiseselskapet. Selskapet får kontor i KTM-terminalen på Husøy, der søsterselskapet Via Travel også holder til. I tillegg eier Mesøy Via Tours i Amanda-senteret, tidligere Via Ferieverden.

Haugesund Event ble etablert i 2004, og holdt til i Haugesund sentrum. I vår flyttet selskapet til Husøy, og har altså nå fått ny eierstruktur og nytt styre med Ole Mannes som styreleder. KTM group & meeting har spesialisert seg på gruppereiser i inn- og utland, arrangementer og bedriftsreiser.

Eierselskapet KTM Holding AS omfatter i dag i alt syv selskaper innen shipping, transport, eiendom og reiseliv.

Her kan du lese mer om selskapet: