Fokus på "frivillig" styrearbeid

22.02.2012
Hvordan er kvaliteten på styrearbeid i frivillige organisasjoner? Kan de lære av og samarbeide med næringslivet? Dette er noen av temaene som skal drøftes i møtet på Bokn 6. mars.
Der kommer Morten Huse fra BI og "jernmannen" Ivar Jacobsen. En av møtearrangørene er Bokn Næringsforum, som er en av medlemsorganisasjonen i Haugesundregionens Næringsforening. Her er omtalen av programmet, slik det framstilles i det lokale bygdabladet. "Korleis kan eit samarbeid mellom frivillig sektor og næringsliv gi auka verdiskaping og livskraftige lokalsamfunn? Bokn Næringsforum, Bokn kommune og Haugaland Vekst ynskjer å retta fokus på verdien av styredeltaking i både frivillig sektor, men også i næringslivet. Korleis kan ein samarbeida på tvers av desse sektorane? Vil eit utvida samarbeid kunne bidra til meir verdiskaping som i neste runde vil bidra til ei meir bærekraftig velferd? Kva vil utvida samarbeid kunne ha å bety når det kjem til livskraftige lokalsamfunn? Kan Bokn visa veg når det kjem til nytenking innan dette feltet? Korleis skal vi sikre rekruttering til det frivillige i framtida? Kan næringslivet spele ei rolle når det kjem til det å i enno større grad bidra med kompetanse og motivasjon, ikkje berre sponsormidlar? Du vert med dette invitert til ein temakveld om styrerabeid og verdiskaping i ei folkehelseperspektiv 6. mars, Auditoriet Bokn skule. Føredragshaldarar er Morten Huse fra BI, Oslo samt Ivar Jacobsen, initiativtagar til å få Ironman lagt til Haugalandet. Dei vil begge seia noko om dette viktige temaet, vi lovar deg ein spanande, lærerik og meiningsfull kveld!"