Folkemøte om region og næring

19.08.2011
Sett av et par timer fra klokken 18 mandag 29.august. Da inviterer Næringsforeningen og Haugesunds Avis til folkemøte før valget om nærings- og regionalpolitikk.

Stedet er Lille Maritim og dit kommer "alle" som betyr noe i det politiske landskapet i Haugesundregionen og på fylkesplan. Fylkesordfører Tom Tvedt kommer i spissen for sine argeste motkandidater ved høstens fylkestingsvalg, og Petter Steen jr. og Kjell Arvid Svendsen kommer sammen med sine ordførerkolleger i regionen.

Fra næringslivet bidrar Øystein Matre (Westcon), Brian Sjøen (Stillasservice), Geir Egil Østebøvik (Imenco) og Arild Kildal Olsen (Amanda-senteret). De vil presentere utfordringer for sine bedrifter og fortelle om sine forventninger til politikerne i neste fire års periode.

Næringsutvikling, samarbeid i regionen, Haugalandets plass i fylket vil være sentrale tema i møtet, som er åpent for alle og der våre medlemmer og regionens politiske miljø ønskes hjertelig velkommen.

Møtet ledes av politisk redaktør Ronny S. Carlsson og adm.dir. Egil Severeide i HN.