Fra Iversen Skogen til…Tada!

24.06.2019
Stian Iversen, Kjetil Hetlevik Johansen, Kjetil Sande - og resten av de ansatte - er klar for Tada!
Kjent merkevare med nytt navn og ny drakt!
Byrået tidligere kjent som Iversen Skogen lever videre i beste velgående, under navnet … Tada .  - Vi følte at dette var riktig tidspunkt for å gjøre noe litt friskere. Dette er i tråd med nye strategier og ambisjoner som er tegnet opp" , sier daglig leder Kjetil Hetlevik Johansen.  - Jeg kommer til å savne Iversen Skogen, men et navnebytte lå nok i kortene… Særlig kreativt var det kanskje ikke, men Iversen Skogen var nok et riktig navn den gang da; . Mange store kunder hadde positive assosiasjoner til både Iversen-navnet og Skogen-navnet, noe byrået dro nytte av de første årene.

Det er fem år siden det tradisjonsrike Haugesund-byrået til reklamenestor Steinar Iversen og sønnen Stian fusjonerte med Skogen Reklamebyrå, byrået som Tada-leder Johansen startet sammen med makker Kjetil Sande. Byrået er nå blant de største reklamebyråene på Vestlandet.

De ansatte blir også med over til Tada, hvor de kommer til å fylle de samme rollene som i Iversen Skogen. – Nå er vi over 20 ansatte på Tada-kontoret, og vi jobber med kunder over hele landet. Digitale fagområder som ikke eksisterte hos Iversen Skogen da vi startet opp, er svært viktige i dagens leveringer. På få år har vi bygd opp et helt nytt fulltjenestebyrå, med utgangspunkt i en stolt arv, sier Sande.