Frank Aarebrot til Næringscafèen

08.09.2011
Fredag 30.september besøker Frank Aarebrot Haugesund vår Næringscafè og gir sine betraktninger rundt regionens målsetning, og konsekvenser av valgresultatet.

Tittelen på seminaret er "Haugesund – ”Vestlandets knutepunkt” eller ”passeringspunkt”?", og Prosjektleder Bernt Jæger ser frem til å høre friske meningsytringer fra Frank Aarebrot.

Frank Aarebrot har ledet flere internasjonale prosjekter og vært redaktør av, og medforfatter til en rekke bøker. Han forsker på demokratisering, valganalyse, metodikk og vier mye tid til forskningsformidling, men er i Norge kanskje mest kjent som politisk kommentator og valgekspert.

Han har ved gjentatte anledning markert seg med friske utspill, senest med et utspill der han kaller sin egen generasjon for ”ekle egoistiske banditter”

Prisen for medlemmer er 390 kroner inkludert en varm lunsj. For ikke medlemmer koster det 600 kroner. Cafèen blir arrangert på Høvleriet.

Påmelding til næringscafèen og foredraget til Frank Aarebrot kan du gjøre på denne linken: