Hatteland inspirerer oljebyen

22.10.2019
Dr. Nashater Deu Solheim er klar for RamBase Inspiration Day i Stavanger. 10. mai var hun foredragsholder på Næringsforeningens "Næringsvett"
Hatteland inviterer til "Inspiration Day" med RamBase i oljebyen Stavanger.
Det begynte som en løsning for å få kontroll og lett tilgang på all type informasjon i egne selskaper hos Hatteland. Nå er RamBase blitt et komplett forretningssystem for bedrifter med strenge krav til kvalitet og sporbarhet.

Torsdag toger Hatteland-konsernets kjernekompetanse inn i Stavanger med sin "RamBase Inspiration Day"- et formiddagsseminar med tema rundt "keep, sell, grow"

Her har RamBase invitert næringslivsledere, kunder og partnere til en formiddag med inspirasjon.

- Dette er avgjørelser ledere må ta tak i og vi vet at mange i nettverket vårt har felles erfaringer med dette. Hva tenker de, hva er viktig når en står ovenfor beslutninger på bedriftens vegne om å selge ut, slå sammen, kjøpe opp eller rett og slett slå seg til ro med det en har bygd, forteller Brand Manager i RamBase, Anne Louise Våge Mikkelsen.

- Vi ønsker å inspirere nettverket vårt og dele erfaringer på tvers. Vi ønsker å komme i dialog med kunder om hva vi kan  tilby med mulighetsrommet som vårt ERP system RamBase gir på sikt, sier hun.

Les mer i medvind24.no