Her er HNs kompetanse-team

22.12.2010
HN Kompetanse skal gi medlemmene økt kunnskap. Disse engasjerte personene skal gi næringsforeningens nye merkevare et spennende innhold.

Frokostkurs, Næringscafe og Styrestall; det er bærebjelkene i HN Kompetanse. Hensikten er å nå bredt ut til medlemsmassen, vi skal tilby noe til enhver. I løpet av et kalenderår skal vi treffe flest mulig av våre medlemmers interessefelt. Vi skal ha tilbud både til frokost, lunsj og kveldstid, sier prosjektleder Bernt Jæger i Næringsforeningen.

Som det framgår av aktivitetsplanen som du finner på denne nettsiden er det lagt opp til et omfattende program. Innholdet i de ulike konseptene skal tilrettelegges av tre ulike komiteer som er rekruttert fra foreningens medlemsbedrifter.

- Vi satte opp ni navn som vi vet har den kompetansen vi etterspør. Alle svarte et ubetinget ja ved første henvendelse, det er vi veldig glad for, sier Jæger.

På aktivitetslisten (under Hva skjer?) kan du se hvilke datoer som er plottet inn for 2011. Det vil bli gitt fortløpende forhåndsinformasjon om hvilke emner som skal behandles på det ulike kompetansearenaene.

Slik er gruppene sammensatt:

Frokostkurs: Sissel Nøkling (Sysco),Nils Mikal Emberland (SR-Bank), Olav Magne Olsen (Møller-Undall)

Næringscafe: Odd Fossan Våge (Abacus), Mette Hessen (Adecco), Geir Jacobsen (Husnes Storsenter).

Styrestall:Anne Kristine Jordbrekk (Rogaland Ressurssenter), Gunn Margareth Lassesen (Haugaland Kraft), Paul Eggen (Handelsbanken)