HN lanserer egen ”App” !

22.10.2010
Samtidig som Haugesundregionens Næringsforening feiret sitt 90 års jubileum denne uka, lanserte foreningen en applikasjon som kan lastes ned til de fleste nettbaserte telefoner.

Lanseringen er et samarbeide mellom Anagram, Sysco og Abacus. Google forventer at bruk av nettet via mobil er den mediekanal som vil ha sterkest vekst i årene som kommer , derfor velger HN å satse på egen applikasjon.

Prosjektleder i HN, Bernt Jæger sier at det er viktig for HN å kommunisere med sine medlemmer på en enkel og virkningsfull måte. Foruten nyheter og medlemsinformasjon, vil en finne alle HN`s arrangement og påmelding via denne applikasjonen.

Slik gjør du:

Bruksanvisning for I-phone (bruksanvisning for andre modeller finner du på siden vår i løpet av kort tid):
Gå til http://m.hninfo.no/ med din I-Phone.
For å legge til snarvei på hjemskjermen trykker du på plussen nederst på verktøylinja når du har nettsiden oppe og velger "Legg til på Hjem-skjerm".