Hva mener du?

24.05.2019
Næringsforeningens påtroppende leder, Bernt Jæger, ønsker å vite hva medlemmene vil at foreningen skal fokusere på fremover.
Næringsforeningens påtroppende leder, Bernt Jæger, ønsker å vite hva medlemmene vil at  foreningen skal fokusere på fremover. Gir du han 5 minutt av din tid?
Førstkommende mandag sender Næringsforeningen ut en spørreundersøkelse til foreningens kontaktnett. Svarene danner grunnlag for hvilken strategisk retning Næringsforeningens kommende leder i samråd med styret velger fremover; Med andre ord, - her er det medlemmene som bestemmer retningen foreningen beveger seg mot.

-Vi er til for medlemmene, og det er selvsagt de som skal sette retning for foreningen. Foreningen måler løpende tilfredshet med våre ulike arrangement gjennom året, men vi ønsker også å få en dypere innsikt i hva vårt kontaktnett ønsker vi skal bruke mer, eventuelt mindre tid på, sier påtroppende adm. dir. Bernt Jæger.

Det er lokalvalg til høsten, og undersøkelsen gir også medlemmene anledning til å gi foreningen innspill på næringspolitiske saker en eventuelt ønsker at Næringsforeningen skal sette fokus på ovenfor politikerne.

-Næringsforeningen har over 450 medlemsbedrifter og er talerøret for hele næringslivet på Haugalandet. Vi ønsker selvsagt å bidra til at rammebetingelsene for vårt lokale næringsliv er optimale i en spennende tid som ligger foran oss, avslutter Jæger.

Dersom du ønsker å svare på undersøkelsen nå (tar kun 5 minutt), kan du klikke deg inn her.