Hvem vinner Årets Handelspris?

31.01.2011
Hvem er årets beste handelsaktør? Haugesund Handelsstandsforening jakter på kandidater til hansdelsmenn og -kvinner som har bemerket seg i det regionale handelsmarkedet.

I samarbeid med Haugesunds Avis skal det i år kåres én vinner. Prisene ble første gang delt ut i 2009 og gikk da til Kristine Vikse som ble kåret til Årets Handelskvinne og Jonas Simonsen og Asbjørn Fjeldheim i klesbedriften Risøe AS som fikk utmerkelsen Årets Handelsbedrift.

Vinnerne får hver et grafisk trykk av en haugalandskunstner. Dessuten kr 35.000 I annonsering av Haugesunds Avis samt et meget flott innrammet diplom – og ikke minst – byens ordfører inviterer til høytidelig lunsj i Rådhusets bibliotek 25. februar.

Juryen består av formann i Haugesunds Handelsstands Forening, Nils Konrad Bua, styremedlem Per Sigurd Velde , reklamemann Odd Fossan Waage Jr., leder av Haugesund Sentrum Lisbeth A. Spies og juryformann Øivind Lindøe.

Nominasjoner sendes post@haugesunds-handelsstand.no – fristen er 4. februar 2011.