Hvem yter best service?

19.09.2019
Tysvær kommune har vært i tet i serviceundersøkelser mot bygg-og anleggsbransjen tidligere. Hvor havner de i år?
Byggarena byr på serviceundeundersøkelse og afterparty med tryllekunstner i internasjonalt toppskikt
Hvilken kommune er best på service overfor byggenæringen? Svaret får du på Byggarena 25. oktober

Der legger Næringsforeningen fram resultatet av en spørreundersøkelse som er gjennomført blant medlemmene innen bygg og anlegg denne høsten. Vi ønsker å vite hvilke kommuner som bedriftene våre synes det er lettest å forholde seg til, som har minst behandlingstid og som yter best service overfor byggenæringen i vår region.

Undersøkelsen er ikke fyllestgjørende, men gir en pekepinn på hvordan næringen ser på servicenivået i kommunene i vår region.

Tysvær slo Karmøy har markert seg på lista over de bestscorende kommunene så langt, men Haugesund hadde en merkbar stigning i fjorårets undersøkelse. Vi oppfordrer våre medlemsbedrifter i bygg- og anleggsbransjen til å svare på undersøkelsen, som blir formidlet direkte til bedriftene på mail.

Afterparty

Nytt av året er at Byggarena inviterer til afterparty i stedet for den tradisjonelle festmiddagen om kvelden,  etter modell av MF-Dagen.

I år går vi rett over fra dagprogram til festmodus. Vi trekker opp i Caianosalen liker etter konferanseslutt. Her starter vi med aperitiff og nærtrylling av Jon Ensor. Jon Ensor er en tryllekunstner og underholder i det internasjonale toppsjiktet. Han har hatt opptredener for alt fra kongehus til bedrifter og inspirerer med både show og foredrag

Deretter blir det autentisk Thaimatbuffet. Etter hvert blir det også utdeling av årets klimapris (nytt av året) og også et forrykende sceneshow av den samme Jon Ensor.

Program og påmeldiing

Jon Ensor til Haugesund for å underholde på Byggarena