Innflytelse- det er nøkkelen

26.04.2019
Dr. Nashater Solheim har opparbeidet seg en sterk posisjon som foredragsholder her og i utlandet.
Hun høster lovord for sin evne til å skape vinn-vinn situasjoner. 10. mai kommer hun til Næringsforeningen
Dr. Nashater Solheim vil gi deg råd om hvordan du kan oppnå den innflytelsen som er nødvendig for å motivere medarbeidere og få til gode forhandlinger med ledere, aksjonærer og kunder/leverandører. Hun vil gi tips og råd hentet fra en psykologs verktøykiste, som du får bruk for om du er leder, ansatt eller vil skape en vinn-vinn situasjon på andre områder i livet ditt

• Undervurder aldri kraften i å bruke psykologi i virksomheter for å få positivt gjennomslag og oppnå den innflytelsen du trenger, sier Solheim.

Nashater Solheim er psykolog, og gründer og leder av Progressing Minds, som har spesialisert seg i blant annet påvirkning og forhandlinger, samt opptrening i dette for næringslivet. Hun har 23 års erfaring fra diverse regjeringssektorer, frivillige organisasjoner, næringsliv, helse-, olje- og gassektoren. I tillegg har hun coachet toppledere innen blant annet strategisk tenking. Nashater innehar doktorgrad innen psykologi (Universitetet i Surrey) og er akkreditert som Master Negotiator fra Harvard Law School.

Meld deg på her

NB! Foredraget foregår på engelsk