Invitert til London

10.11.2017
Som eneste norske aktør på konferansen, er Uni Micro invitert til Google-konferansen AngularConnect.
Som 1 av 4 europeiske selskaper i kategorien «Line of business», og eneste norske aktør på konferansen, er Uni Micro invitert til London for å presentere hvordan selskapet gjennom de siste 2-3 årene har benyttet innovativ teknologi til å utvikle sitt nye flaggskip; skybaserte Uni Economy. Konferansen AngularConnect er Europas største, og globale eksperter inviteres til å dele kunnskap, deriblant Googles Angular Team.

Det skybaserte økonomisystemet systemet lanseres i disse dager, og er et fullskala økonomisystem med moduler for regnskap, salg, lønn og timer. «Det å få lov til å bygge et helt nytt økonomisystem, men samtidig ha 30 års erfaring og kunnskap med i bagasjen, er unikt. Vi har kombinert de nyeste teknologiene med tung kompetanse innen regnskap, faktura og lønn. I følge Uni Micro er det teknologivalg og arbeidsmetodene som har ført til at Jon Terje Aksland og et utviklerteam nå er blitt invitert til Google-utviklingskonferansen i London. Utviklerne som har jobbet frem produktet har vært fordelt på 3 ulike lokasjoner med hovedtyngden i Haugesund. Produktet har blitt veldig godt mottatt i markedet blant kunder og partnere.

-Vi gleder oss til å dele vår historie om Uni Economy og kunnskap om teknologien med et europeisk publikum på AngularConnect. Vi har en stolt, men ydmyk holdning til å faktisk bli invitert, og det gir oss en trygghet for at vi har tatt gode valg for våre kunders fremtid, sier Jon Terje Akland, Produktsjef Uni Economy.