Karlsen til Handelens Dag!

07.10.2011
Jan Fredrik Karlsen er et av trekkplastrene til Handelens Dag fredag 28 oktober. Han ønsker blant annet å sette fokus på viktigheten av brennende engasjement og egeninnsats.

”Vi ønsker å skape en konferanse som både kan inspirere, og være lærerik for ansatte i varehandelen” sier komitemedlem Tiril Fjeld i en kommentar til HN.

For uten den tidligere Idol-dommeren, vil den danske fremtidsforskeren Jesper Bo Jensen spå litt om fremtiden til detaljhandelen, og Thor Harald Eike vil kjøre et lynkurs i emne kjøpslov.
Den som lurer på siste utvikling innenfor detaljhandel i vårt område vil også bli klokere i løpet av konferansedagen – Det er nemlig tid for å presentere den faste Varehandelsrapporten i regi av Sparebank 1 SR Bank ved Runar Skarstein.
Handelens dag arrangeres som et samarbeid mellom Haugesund Handelsstand Forening, Haugesundregionens Næringsforening, Aksdal Senter, Oasen Storsenter, Amanda, Haugesund Sentrum AS, og Markedsforeningen.
For fullstendig program og påmelding, klikk på vedlagte lenke: