Kick off for Handelens Dag

03.09.2009
30. oktober er en liten milepæl i regionen. Da samles, etter initiativ fra Haugesundregionens Næringsforening, handelsnæringen i regionen til kick off for en ny arena for regionens største næring.

Sammen med Haugesund Handelsstandsforening, Tysvær Næringsforum, Åkrehamn Vekst, Byen Vår Kopervik, Amanda Storsenter, Oasen Storsenter i samarbeid med Markedsforeningen i Nord Rogaland inviterer HN til stormøte i Handelsstanden i Haugesund.

- Handelsnæringen er antagelig regionens største næring. Den står overfor store utfordringer i årene som kommer. Vi ønsker å bidra til samarbeid på tvers av kommunegrensen og stimulere til nytenkning og kompetanseheving, sier HN-direktør Egil Severeide.

Haugesund Handelsstandsforening har vært drivkraften i arbeidet med å etablere et spennende program for den første samlingen. Målet er å gjøre Handelens Dag til et årvisst arrangement, der trender og utviklingsplaner settes i fokus.

- Det spennende her er at konkurrenter og samarbeidspartnere samles rundt det samme bord for å skape et forum som vi tror er viktig for hanelsnæringen i regionen, sier Severeide.

Her er programmet for