Kjøl og skip i næringsparken

21.01.2019
Adm.dir i Permanor, Hege Skogland Mokleiv, er blant styremedlemmene som skal komplettere ONS-general Leif Johan Sevland i det nye styret i Haugaland Næringspark
En fryserieier og en shippingdirektør blir nye styremedlemmer i Haugaland Næringspark.
Tidligere nestleder i styret i Næringsforeningen og nå adm.dir i fryseribedriften Permanor, Hege Skogland Mokleiv og økonomidirektør i Knutsen-rederiet, Geir Tore Henriksen er blant styremedlemmene som skal komplettere ONS-general Leif Johan Sevland i det nye styret i Haugaland Næringspark. Eiendomsdirektør i Smedvig Eiendom, Jostein Kalsheim, er valgt til ny nestleder.

Som Næringsforeningen fortalte i fredagens nyhetsbrev var Sevland innstilt som ny styreleder. I dagens generalforsamling ble han og resten av styret formelt valgt.

Slik blir det nye styret:

Styrets leder Leif Johan Seveland, ONS Stavanger

Styremedlem Jostein Kalsheim, Smedvig Eiendom as