Klar for MF-dag og fest!

07.09.2018
Iversen Skogen Reklamebyrå ser frem til MF-Dagen 21. september, og inviterer til mer enn fest.....
Markedsføringsdagen fredag 21. september er spekket med spennende foredragsholdere. I år både starter og avsluttes fagdagen med god mat og drikke hos Iversen Skogen Reklamebyrå.

MF-dagen 2018 har altså fått tittelen «Den store høstjakta». Denne fredagen vil dyktige fagfolk som Petter Schjerven og Øivind Lindøe, samt eksperter fra blant annet Google og Facebook, sikre at du blir enda mer treff­sikker på digitale flater.

Som alltid er det Næringsforeningen Haugalandet som er arrangør av konferansen, og som i fjor er Iversen Skogen Reklamebyrå og performance- og marketingbyrået Synlighet arrangementets hovedsamarbeidspartnere.

Meld deg på Markedsføringsdagen 2018

Sosial etterfest

Etter at alle deltakerne har fått engasjerende og faglig påfyll i Edda 5, bærer turen den korte veien ned til Iversen Skogen. Her blir det utsøkt mat, forfriskende drikke og prat med kjente og ukjente frem til rundt kl. 22.00. – Her kan folk utveksle tanker rundt MF-dagens innhold, utvide kontaktnettverket sitt, eller rett og slett bare nyte en ekstra god fredagsfeeling sammen med så mange andre hyggelige mennesker, sier Kjetil Sande fra Iversen Skogen. Alle som melder seg på MF-dagen 2018 vil i løpet av uke 37 motta invitasjon til etterfesten hos reklamebyrået.

Relevant og interessant konferanse

– Vi gleder oss veldig til å igjen være med på laget til Næringsforeningen. MF-dagen er en høyst relevant og interessant konferanse, som det absolutt er verd å få med seg. Det at vi aktører i den lokale markedsføringsbransjen og våre kunder møtes på en arena som dette er svært givende for begge parter, sier Sande. Iversen Skogens digitale leder kan videre informere om at det i år også vil bli servert MF-frokost hos Iversen Skogen. – De 30 første påmeldte (egen invitasjon kommer) starter denne innholdsrike dagen med en smakfull intimfrokost hos oss, før vi i samlet flokk spaserer de 143 metrene opp til Edda.

Prosjektleder Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen ser frem til årets MF-dag. - Vi er stolte av å presentere et program med flere av de beste innen sitt fagfelt i Norge, og gleder oss over å ha med en så dyktig, og ikke minst kreativ hovedsamarbeidspartner, som Iversen Skogen. Jeg må si at jeg også gleder meg noe "himla" til etterfesten hos dem. Det er de også eksperter på, sier hun smilende.