Lær mer om Lean

09.03.2012
Under Haugalandskonferansen pirret vi nysgjerrigheten gjennom foredrag av Kjell Sternhoff. Nå kan du lære mer om en arbeidsmetodikk som har gitt mange bedrifter god uttelling
  Torsdag 22. mars inviterer Næringsforeningen i samarbeid med Samarbeidsutvikling AS til kurs i Lean. Norge har dobbelt så høye lønninger som våre nærmeste konkurranse- partnere. Vi har 20 ganger høyere lønninger enn våre konkurrenter i Østen. Det er allikevel mulig å konkurrere høyverdig ved å jobbe annerledes og smartere.   Ved å arbeide i henhold til Lean prinsippene, kan din bedrift bli “best i klassen” Under Frokostkurset vil vi gi innspill til hvordan du kan ta grep for å realisere de oppsider som bedriften din har i forhold til medarbeidere, maskiner, materialer, metoder, etc.  På samlingen vil du også få presentert hvordan kjente bedrifter har oppnådd gode resultatforbedringer ved arbeidsmetodikken Lean.   Les mer her: https://nforeningen.no/node/148505