Levende bilder treffer

17.08.2012
Tid er penger, og presentasjonsfilmer er en effektiv måte å få frem bedriftens budskap på, sier Eivind Fiksdal i Appex Multimedia. Han står bak Næringsforeningens nye presentasjonsfilm. Se HN filmen her
- Det handler om den visuelle tidsalder, sier Fiksdal. Før hadde vi et ti binds leksikon som gav svar.

Eventuelt tok vi turen til biblioteket for å finne mer informasjon om ulike emner. I dag googler vi, og finnes det en video om emnet man søker etter, foretrekkes den fremfor å lese side opp og side ned. Video og animasjon er svært effektiv kommunikasjon.

Flere og flere bedrifter finner nytte i å kommunisere sitt budskap på denne måten. Fremfor å skrive en lang artikkel om hvem man er, hva man holder på med og hvordan det virker, får man profesjonell hjelp til å skrive et filmmanus og få produsert en film som beskriver virkeligheten på svært kort tid.

Appex Multimedia, som er et datterselskap av Appex as, har spesialisert seg på å formidle bedrifter gjennom filmpresentasjon,og omsetter i år for omlag 2,5 mill innen levende bilder.

Bedriftens overordnede mål er alltid å skape et verktøy for kunden. Ut fra ønsket kommunikasjonsplattform skaper Appex en visuell presentasjon som formidler budskapet til målgruppen.