Mange spørsmål til politikerne

09.08.2013
Våre regionale stortingskandidater må belage seg på et par hektiske morgentimer 3. september. Det strømmer på med spørsmål fra HN-medlemmer- og flere vil vi ha..
Vi oppfordret medlemmene til å komme med konkrete problemstillinger som vi kan lansere for politikerpanelet med Arve Kambe og Hege Haukeland Liadal i spissen.

Den oppfordringen er fulgt og vi har fått inn spørsmål som spenner fra sykehusdrift, kreftomsorg og dropouts i skolene til langtekkelig veiplanlegging og bruk av utenlandsk arbeidskraft i byggebransjen, sier HN-direktør Egil Severeide.

Han mener valgmøtet fra klokka 08.00-10.00 denne tirsdagen er en god arena for næringslivsledere til å lansere problemstillinger som bedriftene føler på kroppen, og håper enda flere vil bruke denne muligheten.

Panelet består av følgende regionale stortingskandidater:
Arne Kambe (H)
Hege Haukeland Liadal (Ap)
Ole Johan Vierdal (Sp)
Helge Thorheim (Frp)
Gjertrud Kjellesvik (SV)
Geir Toskedal (Krf)
Svein Abrahamsen (V)

Vi kommer tilbake med flere detaljer og påmelding når arrangementet nærmer seg.