Næringsforeningen i farta

10.04.2014
Både økonomisk og aktivitetsmessig ble 2013 nok et godt år for Haugesundregionens Næringsforening, går det fram av årsrapporten som skal behandles på generalforsamlingen 24. april
- Økt medlemsvekst, flere møtepunkter og en solid økonomisk plattform gir oss stor handlefrihet i årene som kommer, sier HN-direktør Egil Severeide.

Vi  har i februar i år økt bemanningen fra tre til fire, og vi har styrket vår posisjon som paraplyorganisasjon og talerør for næringslivet i Haugesundregionen.

Antall medlemmer som deltar på våre ulike arrangementer viser fin vekst og Haugalandskonferansen har virkelig satt seg som regionens viktigste samlingspunkt for næringsliv og politikere, sier HN-direktøren.

Driftsinntektene nådde i fjor vel 7,8 millioner kroner og årsresultatet havnet på nær 600.000. Egenkapitalen er solid og gir oss trygghet til å satse videre, sier Severeide.

Her kan du lese Årsrapporten med regnskap og innkalling til generalforsamlingen 24. april:

_Årsrapport 2013

Påmelding her: