Næringsforeningen utsetter alle møter

12.03.2020

Næringsforeningen utsetter alle arrangementer inntil videre. Årsaken er usikkerheten knyttet til spredning av koronaviruset.

I lys av situasjonen rundt viruset covid-19, har Næringsforeningen besluttet å utsette alle arrangementer fra og med onsdag 11. mars og ut april.

– Som en av regionens største arrangører av møter, kurs og konferanser har vi vurdert situasjonen fortløpende og har nå besluttet å utsette alle arrangementer inntil videre. Nå er det viktig at vi alle tar ansvar for å minimalisere smittespredning. Vi lover å bruke tiden fremover godt ift. planlegging av gode og nyttige temaer – og ser fram til å ønske velkommen til innholdsrike arrangementer når situasjonen er avklart, sier adm.direktør Bernt Jæger i Næringsforeningen.