Ny hovedsamarbeidspartner på plass

11.02.2011
Haugesund Sparebank blir med på HN-laget de neste tre årene. Denne uka signerte banken en langsiktig samarbeidsavtale med Næringsforeningen.

- Vi har registrert det tydelige og gode arbeidet Næringsforeningen gjør i regionen og funnet det naturlig å bli en samarbeidspartner for foreningen. Vi er som Næringsforeningen, en regional aktør og en viktig bank for mange små og mellomstore bedrifter i Haugesundregionen, sier adm.banksjef Knut Grinde Jacobsen.

HN-direktør Egil Severeide er svært glad for å ha fått Haugesund Sparebank med på laget.
- Nå har vi syv, tunge og viktige regionale aktører som hovedsamarbeidspartnere, og sammen er vi i ferd med å utvikle et fora for debatt og meningsutveksling om regionale utfordringer. Våre hovedsamarbeidspartnere gir oss en god finansiell base og troverdighet i det arbeidet vi driver, sier Severeide.

Hovedsamarbeidspartnerne er nå: Gassco, Haugaland Kraft, Caiano, DnB, Imenco, Haugesund Sparebank og Sysco.