Ny veg doblet besøket

06.07.2012
Bavaria Haugesund`s erfaringer med ny vei til Raglamyr like utenfor lokalene er mildt sagt gode-Salgssjef Tore Vidar Hovda gleder seg over doblet kundebesøk i sine flunkende nye salgslokaler
Hovda mener også at hele Næringsområdet på Norheim nyter godt av den nye forbindelsen i søre bydel, og viser til en vesentlig økning i trafikken til og fra dette området.

Bavaria Haugesund  øker omsetningen  på allerede gode tall sier Hovda, og kan vise til en økning på hele 30 % hittil i år. Økningen er jevnt fordelt på de fleste modeller, men modeller med firehjulstrekk har virkelig tatt av i år. Volummodellen 3 serie er nylig lansert, og i september kommer den populære stasjonsvogn utgaven, noe som gjør at Hovda ser lyst på videre resultatutvikling.

Bavaria Haugesund utvidet nylig lokalene i Norheim Næringspark fra 1000 kvm til 4000 kvm. Lokalene rett og slett var blitt for små til å romme bredden i utvalget samt bruktbiler. For uten utvidede salgslokaler er også verksted og klargjøringsavdeling utvidet vesentlig. Tidligere måtte en leie et eksternt areal til karosseriavdeling, men nå er også denne etablert i samme bygning.

Les også: https://nforeningen.no/stor-stas-viktig-vei-pning/148876