Nye Atea-sjefer

12.03.2019
Fra venstre Jan Fitjar som er ansatt som salgssjef, og Peder Kirkegaard Madsen som blir ny leder av Atea Haugesund etter Tiril Fjeld.
Peder Kirkegaard Madsen er ansatt som ny leder av Atea Haugesund, og Jan Fitjar blir ny salgssjef.
Peder Kirkegaard Madsen er ansatt som ny leder av Atea Haugesund etter Tiril Fjeld, i følge en pressemelding. Det ble for noen uker siden klart at Tiril Fjeld tiltrer ny stilling som daglig leder ved Haugaland Næringspark til sommeren.

Madsen er i dag konsulentleder i Atea og har lang erfaring fra ledelse både i Norge og i Danmark hvor han opprinnelig kommer fra.

-Å være med på å skape forretningsmessig verdi for våre kunder ved hjelp av teknologi er noe jeg brenner sterkt for; å få lov til å ta over denne stafettpinnen er noe jeg virkelig ser frem til. Vi har et godt lag av medarbeidere som alle bidrar til en unik kultur og atmosfære for de vi samarbeider med, sier Madsen i en kommentar.

Flere nye roller

I kjølevannet av dette vil også Atea Haugesund få ny salgsjef. Jan Fitjar som har jobbet i Atea siden selskapet etablerte seg i Haugesund i 2008 får denne stillingen. Jeg gleder meg til å ta dette ansvaret, sier en fornøyd Jan Fitjar. Vi har aldri før vært så relevante for det markedet vi opererer i. Digitalisering og transformasjon er noe alle er i gang med og det å få være med å bidra til økt kompetanse rundt dette hos våre kunder er en fornøyelse. Fitjar ser også frem til næringsforeningens HR-dag i mai. Da vil Ateas egen People and Culture leder Kristin Ruud fortelle om hvordan vi jobber med kultur hos oss i Atea. Teknologi er viktig, men vi må aldri glemme menneskene, sier han med et stort smil.

Atea er 25 ansatte ved kontorene i Haugesund og på Stord, og omsatte for 189 millioner kroner i fjor.