Nye møteplasser for faglig påfyll!

27.03.2020
Effektivt – rett på – og nyttig!
Spredningen av koronaviruset gjør at vi alle befinner oss i en ekstraordinær situasjon. Både ledere og ansatte opplever usikkerhet og må ta stilling til en rekke vanskelige valg og spørsmål.

Vi opplever at svært mange av våre medlemsbedrifter har behov for å få nyttig påfyll innenfor ulike emner ifm. situasjonen vi er inne i. Næringsforeningen vil derfor, i samarbeid med dyktige fagpersoner arrangere webinarer for medlemsbedrifter innenfor ulike temaer fremover.

Første webinar arrangeres allerede onsdag 1. april. Da er EMP Secure klar for  å dele sin nyttige  kunnskap om hvordan en kan sikre hjemmekontoret; og ser på hvilke utfordringer man bør være oppmerksomme på, og hvordan du beskytte organisasjonen din ift. IT-sikkerhet.

Torsdag 2. april ser jurister fra Eurojuris  på arbeids- og trygderettslige konsekvenser ifm. coronasituasjonen.

Fredag 3. april er Kjell Larsen og Rune Thuestad fra Tveit Regnskap klar med aktuell og nyttig info om likviditetsstyring i krisetider.

Målet er å presentere ukentlige webinarer for våre medlemsbedrifter, med aktuelle tema; effektivt, rett på og nyttig påfyll!

Invitasjoner sendes ut via mail – oversikt over arrangementer vil også ligge på Næringsforeningens nettsider.

– Vi kan ikke erstatte det å møtes «på ekte» kurs og møter, men håper og tror dette vil bli et effektivt alternativ. Vi jobber vi nå med godt innhold framover – og har du innspill til tema, ta kontakt med oss, sier Lars Lindtner og Ingeline Kaldestad. Innspill kan du sende til naeringsforening@nforeningen.no