-Det perfekte tilskudd til en havn i vekst

21.06.2022
Tommy Sandtorv til Karmsund Havn. Foto: Haakon Nordvik
Tommy Sandtorv er ansatt som kommersiell direktør i Karmsund Havn
Tommy Sandtorv begynner i jobben som kommersiell direktør i Karmsund Havn rett over sommeren. Tommy er 41 år, opprinnelig bergenser og kommer fra jobben som Commercial Manager Renewable Energy i Solstad Offshore/Windstaller Alliance.

-Med sin lange og relevante erfaring fra blant annet Eidesvik og Hagland Shipbrokers er Tommy det perfekte tilskudd til en havn i vekst. Vi gleder oss masse til å få Tommy med på laget. Han har den rette kompetansen og de personlige egenskapene for å bidra til å styrke Karmsund Havn sin posisjon som et av Norges store logistikknutepunkt. Tommy har også solid erfaring og kompetanse innen havvind, som kommer til å være svært verdifull for Karmsund Havn i fortsettelsen, uttaler havnedirektør Tore Gautesen i en pressemelding fra Karmsund Havn.

Som leder av kommersiell avdeling vil Tommy ha ansvar for strategisk forretningsutvikling og kommersielle prosesser. Tommy Sandtorv ser frem til å begynne i Karmsund Havn og sier følgende:

-Karmsund Havn er et spennende selskap, med masse flinke folk! Jeg ser virkelig frem til å komme i gang, og forhåpentligvis bidra til ytterligere vekst og næringsutvikling, til glede for hele regionen.
Maritim