Årets største minglefest endres

22.01.2024
Planleggingsmøte med Næringsforeningen og Quality Maritim Hotel. Fv. Bernt Jæger, Michelle Lilledal, Aslak Askeland, Sverre Vågen, Ingeline Kaldestad og Karina Langåker.

3-retters middag og hvite duker utgår! Helt ny vri på Haugalandskonferansens kveldsarrangement.

Haugalandskonferansen 15. mars kommer med en større endring som publikum vil merke; I stedet for den tradisjonelle festmiddagen, legges det denne gang opp til et mer uformelt opplegg der mat- og drikkeboder, "torgstemning", konsert med Rossmann og kanskje også litt «pop-up – underholdning" vil være stikkord for kvelden.

-Vi har hatt stor suksess med Haugalandskonferansens festmiddag i mange år, men nå tenker vi at tiden er inne for å gjøre en større endring. Vi har klokketro på at det nye konseptet vil falle i smak, sier adm.dir i Næringsforeningen Bernt Jæger.

Haugalandskonferansen skiller seg ut fra de fleste næringslivskonferanser i Norge med en ekstraordinær stor deltakelse på kveldsarrangement. Det har vært mellom 550 og 600 deltakere de siste årene, og Næringsforeningen forventer minst like mange deltakere i år.

Detaljplanleggingen til konferansen og den nye minglekvelden (Fest & basar) er i full gang, og teamet fra Quality Hotel Maritim ser frem til det nye konseptet og jobber godt med forberedelsene.
-Vi gleder oss til Haugalandskonferansen! Vi er optimistiske med tanke på at publikum vil sette pris på. Vi ser frem til enda en vellykket teaminnsats sammen med Næringsforeningen, og vi har tillit til at den nye vrien vi jobber med vil falle i smak hos publikum, sier Aslak Askeland, hotelldirektør på Quality Maritim hotel.

Tittelen på årets konferanse er «Muligheter» og programmet vil speile ulike aspekt ved dette.  Her er kveldsarrangementet intet uttak:
-Haugalandskonferansen skal både gi kunnskap og inspirere, og en særdeles viktig del av det hele er at folk møtes. Vi tenker at dette nye konseptet i enda større grad vil bidra til dette. Kvelden legges opp til at en kan bevege seg mellom boder og "torgplasser", noe som vi tror fører til mer trøkk - og ikke minst;  Muligheter for å treffe på både gamle og nye bekjentskaper,  sier prosjektleder for  Haugalandskonferansen, Ingeline Kaldestad.

Her kan du finne program og påmelding