Årets viktigste stafett

27.05.2024
Årets viktigste stafett gjennomføres 7.- 8. september.
Foto: Kreftforeningen
Kreftforeningens Stafett for livet gjennomføres 7.- 8. september på Karmøy.
I Kreftforeningens Stafett for livet går lokalsamfunnet sammen for å vise sin støtte til dem som er, eller har vært berørt av kreft. Stafetten varer i 24 timer, og i den deltar lag satt sammen av familie, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre. Det at stafetten varer i 24 timer, symboliserer at kreft aldri tar pause, men er der hele døgnet og at det alltid bør være noen på banen for den som er syk. Du velger selv om du vil gå, løpe, rulle eller trille. Alle kan være med, og det koster ingenting å være med. Stafetten arrangeres av frivillige i Kreftforeningen.

Samle kolleger, familie, venner, naboer, foreningen eller andre til en meningsfull opplevelse og støtt noen du kjenner som har kreft. Hver deltaker bestemmer fart og nivå selv. Kreftforeningens Stafett for livet er et familiearrangement som passer like godt for barn og unge som voksne i alle aldre. Gå inn på stafettforlivet.no for å melde på lag eller lagdeltakere.

Kreftforeningen trenger lokale støttespillere og sponsorer for årets Stafett for livet. Som støttespiller eller sponsor bidrar du enten ved penger til kreftsaken, eller ved å støtte selve gjennomføringen av stafetten med varer eller tjenester. Det er også mulig å starte en egen digital innsamling. Du kan støtte en stafett, et lag eller en deltaker.

Les mer om arrangementet og hvordan du og din bedrift kan bidra her